The furry waistcoat

For the first time in here I can show you my faux fur waistcoat which I got on sale in French Connection about 1,5 year ago. Can’t believe it took me so long to show you that cozy piece! It’s one of these things which I really love to wear during winter time. Very soft and comfy, just want to snuggle in it 😀
The plaid shirt has a little bow attached at the nape but it’s a shame is not that visible on the photos, next time I’ll wear it with a longer satin ribbon type bow, it will definitely give a nice touch to the whole look.

Big thank you to my talented friend Eliza for taking these pictures of me :* You can see more of her photographs here: http://elizakurowska.com/ and https://www.facebook.com/elizakurowskaphotography/

Dzis po raz pierwszy tutaj moge Wam pokazac moja futrzana kamizelke, ktora kupilam na wyprzedazy w French Connection okolo 1,5 roku temu. Nie wierze, ze minelo tyle czasu a ja dopiero teraz pokazuje ja na blogu! Jest to jedna z tych rzeczy, ktore uwielbiam nosic zimowa pora. Jest miekka, milusia i az chce sie w nia wtulic 😀
Koszula w krate ma doczepiona kokarde ale niestety nie widac jej za bardzo na zdjeciach. Nastepnym razem zaloze do niej bardziej widoczna, dluzsza satynowa kokarde, ktora z pewnoscia fajnie ozdobi caly look 🙂

Faux fur waistcoat: French Connection
Shirt: Primark
Jeans: Mango
Bag: Warehouse
Wedges: River Island 
22 thoughts on “The furry waistcoat

  1. cydny futrzak! też mam jedną futrzaną kamizelkę, ma już parę lat i bardzo ją lubię ! właśnie za to, że mięciusia i milisia i daje ciepło i fajnie wygląda. problem z nią taki, że jest dość krótka i przy mojej figurze [jabłko] nie zawsze wygląda korzystnie.

    Like

  2. boziu, jak tu ładnie!

    czemu tak rzadko tutaj bywam? świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta koszula w kratę, ostatnio w ogóle mam ochotę na kratę, i torebka, super, tym bardziej, że czerwień wraca i to w dużej ilości!

    a propos studiów, tak, złożyłem już aplikację przez UCAS do 3 uniwerków w Londynie, wszystkie związane z oświetleniem scenicznym, scenografią, stage managementem, etc 🙂 od dawna jesteś w UK?

    Like

Leave a Reply

